نه بخدا نه طاقت ندارم من


ღღدختری از جنس بارانღღ

 

 

 یــه مـیـلـیـارد و ســــــــه

..

یــه مـیـلـیـارد و چـهـــــار

 

یــه مـیـلـیــــــــارد و

...

مـیدانـم رفـتـه اسـت

..

بـگـذاریـد بـشـمـارم

..

 

و بـاز خــیـال کـنـم

 

ایـن بـازی هـنوز ادامـه دارد

..

مـــــــن

...........

طاقت چـشـم بـاز کـردن

 

و نـیـافـتـن او را نـــــــدارم



نظرات شما عزیزان:

محمود پورتیموریان
ساعت11:28---28 بهمن 1391
سلام از وبلاگ شما ديدن کردم

از قالب زيبايي استفاده کردي

متنهاي جالب و جذابي هم داري

سعي کني بهتر هم ميشه

من آدرس شما رو ذخيره کردم تا بعدا سر فرصت مطالبتو بخونم

خوشحال ميشم از سايت منم ديدن کني ضمنا اگر مایل به تبادل لینک می باشید بفرمائید تا اقدام کنم

لطفا نظر خصوصی نگذارید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:15 توسط ღپونهღ| |


Power By: LoxBlog.Com